کسب و کار ایرانی

معرفی برند لپ تاپ ایسر

درباره ایسر

ایسر یک شرکت قدیمی تایوانی است که در سال 1976 به عنوان توزیع کننده قطعات الکترونیکی تاسیس شد و به تدریج به یکی از بزرگترین شرکت ها در زمینه الکترونیک و فناوری دیجیتال تبدیل شد. در حال حاضر ایسر ششمین تولیدکننده بزرگ جهان است و حدود 7 درصد از این بازار را در اختیار دارد.

به طور کلی لپ تاپ های ایسر از نظر قیمت یکی از بهترین انتخاب ها هستند و نسبت به قیمت کارایی و قدرت بالایی خواهید داشت. لپ تاپ های میان رده و مقرون به صرفه ایسر در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب هستند، اما این به معنای ضعیف بودن لپ تاپ های ایسر نیست. ایسر یک سری لپ تاپ قدرتمند Predator را برای گیمرهایی که از دستگاه های بسیار قدرتمند استفاده می کنند تولید می کند.

جدول رده‌بندی بهترین برندهای لپ‌تاپ فروخته شده در بازار ایران در بخش‌های مختلف به شرح زیر است، همانطور که مشاهده می‌کنید برند ایسر با مایکروسافت در رده پنجم قرار دارد. در ادامه به بررسی تک تک نکات برند ایسر در این جدول می پردازیم.

ارزیابی تخصصی

در این رده، ایسر امتیاز 31 از 40 را کسب کرد که کمترین امتیاز (برابر با لنوو و مایکروسافت) است. این امتیاز پایین نشان می دهد که کارشناسان برند ایسر را چندان دوست ندارند. کارشناسان به مدل های برتر هر گروه توجه می کنند و در این بخش امتیاز پایینی کسب می کنند، زیرا اکثر لپ تاپ های ایسر ساده هستند و ویژگی های مهمی ندارند.

طرح

ایسر کمترین امتیاز را در رده طراحی (11 از 15) کسب کرد که نشان دهنده ضعف این لپ تاپ ها از نظر طراحی و زیبایی است. مطمئنا طراحی ایسر قابل قبول است، اما در مقایسه با برندهای دیگر، طراحی های ایسر تکراری و خسته کننده است. شکل زیر پیکربندی لپ تاپ Acer TravelMate TMP214 را نشان می دهد که برای سال 2021 کوچک است.

حمایت کردن

در بخش پشتیبانی، شرکت‌های معروفی مانند Avageng و Compatible گارانتی لپ‌تاپ ارائه می‌کنند، بنابراین ایسر بالاترین امتیاز پشتیبانی را بعد از ایسوس و لنوو می‌گیرد. برخی از گارانتی های ایسر 18 ماهه و 24 ماهه است، بهتر است سعی کنید 24 ماه گارانتی بگیرید به همین دلیل برخی از گارانتی های این برند 18 ماهه است، بنابراین از لنوو از نظر پشتیبانی نمره کمتری می گیرد.

نوآوری

ایسر در رده نوآوری امتیاز خوبی کسب می کند (9 از 10). سری لپ تاپ های بازی این شرکت (Predator) بسیار نوآورانه هستند.

ارزش خرید و انتخاب

اگرچه لپ تاپ های ایسر از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند، اما مدل های زیادی در بازار ایران موجود نیست و انتخاب عموما کم است. به همین دلیل، ایسر در این بخش نمره متوسط ​​(8 از 15) می گیرد.

مشکل کوچک

بزرگترین نقطه ضعف برند ایسر در همین زمینه است. متأسفانه لپ تاپ های ایسر بیشتر از سایر برندها در معرض آسیب هستند. لپ‌تاپ‌های ایسر نرخ خرابی بالایی دارند و نسبتاً کمی به فروش می‌رسند و پیدا کردن قطعات را سخت می‌کند. به همین دلیل باید به این حوزه توجه ویژه ای داشته باشید.

قیمت لپ تاپ ایسر چقدر است؟

این برند لپ تاپ های مختلفی دارد که طبیعتا قیمت های آنها نیز متفاوت است. برای اطلاع از قیمت و خرید میتوانید به فروشگاه ebuy مراجعه کنید.

نتیجه؛ آیا لپ تاپ ایسر خوب است؟

لپ تاپ های ایسر قطعا گزینه خوبی برای افرادی با بودجه محدود هستند. اما با توجه به ضایعات بالای این برند، اگر بتوانید کمی بودجه را افزایش دهید، بهتر است یک برند کم آسیب خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا